کرج |  تقدیر جمعیت همیاران سلامت روان و پایگاه اجتماعی حاجی آباد از مدیر بهزیستی

روز پنجشنبه بیست و پنجم مردادماه به مناسبت گرامیداشت هفته ملّی تشکّل‌ها و مشارکت اجتماعی،توسط رئیس هیئت مدیره جمعیت همیاران سلامت روان و مسئول پایگاه بسیج خواهران حاجی آباد،تندیسی با آرم و نماد جمعیت همیاران سلامت روان به مدیر بهزیستی شهرستان کرج اهداء شد.  

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌ کل بهـــزیستی استان البرز؛جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مناطق کم برخوردار فعالیت می نماید.

"فرهاد پادری ثانی"مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن تقدیر از میهمانان خود گفت: این هفته فرصتی است مغتنم بمنظور قدرشناسی از نقش‌آفرینیِ تشکل‌ها و مجموعه‌های فرهیخته‌ای که داوطلبانه،علی‌رغم فراز و نشیب‌هایی که در همه فعالیت‌های اجتماعی وجود دارد،با درکی آگاهانه بعنوان بازوانی توانمند برای سازمان بهزیستی در حال فعالیت و همراهی هستند.

وی افزود:لذا در این میان،نقش مؤسسات و تشکل‌ها بعنوان شرکای اجتماعی بهزیستی، نقشی بی‌بدیل در عرصه خدمت‌گذاری و ارائه خدمات اجتماعی مختلف در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف این سازمان است.

کد خبر 115248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد