قابل توجه افراد معرفی شده مرحله اول اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان

با توجه به اعلام نتایج مرحله اول اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند؛ پذیرفته‌شدگان بهزیستی می‌توانند در زمان اعلام شده نسبت به تحویل مدارک جهت بررسی اقدام نمایند.

   به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان به اطلاع می‌رساند؛ داوطلبان موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود از مورخ  ۱۴۰۳/۰۵/۲۷  لغایت ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ از ساعت ۷ لغایت ۱۲ با به همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به آدرس: اصفهان- چهارراه آپادانا- ابتدای خیابان ۱۵ خرداد(آپادانا دوم)- اداره کل بهزیستی استان اصفهان- اداره نیروی انسانی مراجعه نموده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت نمایند.

تکمیل فرم استشهاد محلی برای تمامی داوطلبان بومی شهرستانی که متقاضی استفاده از اولویت استخدام به لحاظ ساکن بودن با سابقه حداقل ده سال سکونت می‌باشند، الزامی است.

تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.

تذکر مهم: تنها داوطلبانی که محل انتخابی خدمت آنها بهزیستی بوده مراجعه نمایند و داوطلبان پذیرفته شده در دیگر ارگان‌ها، از طریق روابط آن دستگاه اطلاع‌رسانی خواهند شد.

برای دریافت فرم استشهاد اینجا کلیک کنید.

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز اینجا کلیک کنید.

کد خبر 115220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد