پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن، پیامی صادر کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ناصر چاووشی به مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹، فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان و موهبتی اسـت وصف‌ناپذیر کـه شادی دل‌های‌ بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی‌مان را افزود.

این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنانی اسـت کـه پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از وطن بـه شرف افتخار آزادگی نائل شدندو در زمره آزموده‌ترین افراد قرار گرفتند. چنانچه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز در دیدار با آزادگان فرمودند:« آزادگان در زمره‌ی بهترین سربازان انقلاب، آزموده‌ترین فرزندان این ملت و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و مورد امید و اعتماد نظام محسوب می‌شوند. زیرا در راه حفظ این نظام در روزهای سخت خود را تجربه کرده و آزمایش دشواری را با سربلندی به انجام رسانده‌اند، لذا در میدان سازندگی کشور و دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی باید به‌ طور جدی آزادگان مورد توجه قرار گیرند.»
بازگشت غرور آفرین این اسوه‌های عشق و ایثار نسیم مژده وصل بود که بخشی از زخم‌های سال‌های جنگ را التیام داد. آنانی که پس از بازگشت به میهن برای دفاع از امنیت و انسجام ملی با همدلی و هم زبانی، دست از ایثار نکشیدند.
اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن را به حضرتعالی تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه حق تعالی همواره موفق و پیروز باشید.

دکتر ناصر چاووشی
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 115232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد