نظرآباد | شورای سالمندان شهرستان نظرآباد برگزار شد

روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه دومین نشست شورای سالمندان شهرستان نظرآباد به ریاست مهندس نوری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و دبیری بهزیستی در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور جمعی از رؤسای ادارات عضو شورای سالمندان و نمایندگان آنها برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در ابتدای جلسه "هنگامه شورجه" رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد به ارائه گزارشی از عملکرد بهزیستی در حوزه سالمندان از ابتدای سالجاری و مصوبات جلسه قبل پرداخت.

مهندس نوری ضمن اشاره به ضرورت و توجه به حوزه سالمندی به مشکلات پیش رو اشاره و تأکید کرد:در راستای رسیدن به اهداف سندملی سالمندان حرکت و تلاش با اراده ای مصمم از سوی اعضاء باید صورت گیرد .

وی ضمن ارائه توصیه هایی در این خصوص و پس ازاستماع سخنان اعضاء در حوزه مشکلات سالمندی پس از بررسی و تبادل نظر مصوباتی را ابلاغ کرد.

گفتنیست جلسات اصلی شورای سالمندان با هدف ارتقاء سطح سلامت جسمی،روحی _ روانی و اجتماعی سالمندان ،داشتن زندگی شاد،فعال،پویا و سالم و همچنین حفظ سلامتی و استقلال فردی ایفاء نقش بعنوان یک فرد فعّال و پویا به صورت فصلی برگزار می گردد که مقرر شد ظرف جلسات آینده کمیته های فرعی نیز آغاز بکار نمایند.

کد خبر 115190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد