کرج | بازدید میدانی کارشناسان اورژانس اجتماعی کشور از بخش های مختلف مرکز اورژانس اجتماعی نجات

روز چهارشنبه بیست و چهارم مردادماه کارشناس ستاد فوریت های اجتماعی بهزیستی کشور به همراه کارشناس برنامه ریزی و نظارت برنامه اورژانس اجتماعی بازدید سرزده ای را با هدف توجیه و عملیاتی نمودن نیروهای اورژانس در بخش‌های مختلف اعّم از وضعیت خوابگاه‌ها،مداخله،تیم سیار و خط ۱۲۳ بر اساس قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی از مرکز اورژانس اجتماعی نجات کرج که با مسئولیت "سعید خورنگاه" میباشد،انجام داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل بهزیستی استان البرز؛کارشناس ستاد فوریت های اجتماعی بهزیستی کشور پرونده های موجود را بررسی نمود و عملکرد و آمار مرکز اورژانس را مورد ارزیابی قرار داد و مواردی را از قبیل اطلاع رسانی وسیع و گسترده جهت معرفی اورژانس اجتماعی و برنامه ها و اهداف و نحوه خدمت رسانی به جامعه هدف در سطح شهرستان کرج پیگیری کامل و به موقع وضعیت مددجویان و... را یادآوری نمود.

در این بازدید با مسئول و کلیه همکاران مرکز اورژانس اجتماعی در تمامی بخش‌ ها دیدار و گفتگو در راستای اجرای عدالت اداری و اخلاقی، افزایش بهره‌وری و توانمندسازی همکاران در انجام امور تخصصی و برقراری آرامش همکاران اورژانس انجام شد و مقرر شد مشکل کمبود نیروی انسانی و تأمین و تجهیز مرکز و ساماندهی خودروها حل شود.

کد خبر 115174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد