رامشیر|کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری برگزار شد

صبح سه شنبه ۱۷ مردادماه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری شهرستان رامشیر با حضور فرماندار ، رئیس بهزیستی و سایر اعضای کمیته کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری رامشیر در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، عبدالرضا احسانی نیا فرماندار شهرستان رامشیر ضمن تاکید بر اهمیت موضوع مناسب سازی محیط و مبلمان شهری گفت: اجرای مصوبات تکلیف و وظیفه تمامی نهادها و ارگانهاست و پیگیری و اجرای آن الزامی و ضروری است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های بهزیستی رامشیر در برگزاری جلسات کمیته افزود:  برگزاری جلسات کمیته‌مناسب سازی در شهرستان نشان از  اهمیت این موضوع دارد و دستگاه‌ها باید در جهت اجرای مصوبات جدی باشند.

صاحب منیعی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان رامشیر نیز با اشاره به اهمیت رعایت قانون جامع حمایت از معلولان بیان داشت: مناسب‌سازی اقدامی مؤثر در خدمت به جامعه معلولین و سالمندان است و لازم است دستگاه‌های اجرایی به خصوص اداراتی که بیشترین ارتباط را با معلولین و جانبازان و همچنین سالمندان دارند به مناسب‌سازی اهمیت بیشتری بدهند.

وی ضمن تشکر از ادارتی که در رعایت مصوبات جلسات قبلی مناسب سازی، اقدامات مناسب و همکاری خوبی داشته اند عنوان داشت: کامل اجرایی نشدن مصوبات جلسه قبل از سوی تعدادی از ارگان ها و اهمال کاری بعضی از ادارت در این خصوص،  مسیر خدمت رسانی به عموم آحاد جامعه به ویژه افراد با نیازهای ویژه را دچار مشکلات جدی خواهد کرد.

مناسب سازی پارک ورودی شهر طبق دستورالعمل  مناسب سازی، مناسب سازی و بازدید از مجتمع رفاهی بین راهی جاده اهواز ماهشهر، تعمیر آسانسور برخی ادارات ، مناسب سازی سطوح شیب دار و سرویس های بهداشتی  و رمپ برخی ادارات و داروخانه های شهرستان و ... از جمله برخی مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 115038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد