در رسانه|  ۱۳ هزار سالمند اردبیلی از خدمات بهزیستی برخوردار هستند

معاون امور توانبخشی اداره‌کل بهزیستی اردبیل از برخورداری ۱۳ هزار نفر از سالمندان این استان از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل،  رضا محمدی، معاون امور توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل، ۲۱ مردادماه در سخنانی اظهار کرد: افراد بالای 60 سال را سالمندان تشکیل می‌دهند که در استان اردبیل  بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته در سال 1395 تعداد ۱۲۰ هزار نفر سالمند وجود دارد که تقریباً ۱۰ درصد این تعداد تحت پوشش بهزیستی استان هستند.

وی بیان کرد: حدود ۱۳ هزار نفر سالمند از خدمات مستمر و غیر مستمر از طریق 13مورد مراکز شبانه‌روزی، روزانه، ویزیت در منزل  و  بحث نگهداری، مراقبت، خدمات توانبخشی ارائه می‌شود، بنابراین خواسته ما از تمامی شهروندان این است که در رابطه با استقلال عاطفی این عزیزان گام‌های اساسی بردارند.

محمدی ادامه داد: مراکز روزانه آموزشی و توانبخشی اغلب سالمندان با هدف ارائه برنامه های آموزشی، تقویت اعتماد به نفس، نشاط و شادابی مراجعه می‌کنند در حالی که در سایر مراکز شبانه‌روزی خدمات مربوط به مراقبت و نگهداری و توانبخشی بیشتر ارائه می‌شود.

کد خبر 114944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد