تجلیل از خبرنگاران واحد خبر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

مدیرکل ، معاونین و مسئولان بهزیستی استان هرمزگان ، ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران و کارکنان واحد خبر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت ۱۷ مرداد ، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار ، مدیرکل بهزیستی به همراه جمعی از معاونین و مسئولان بهزیستی هرمزگان ، ظهر امروز در واحد خبر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس حضور یافت و با اهدای لوح و تابلوی ساخته دست هنرمندان توانخواه تحت حمایت بهزیستی از تلاش‌های پرچم داران آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در واحد خبر قدردانی کرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید خبرنگار، محمود صارمی، فرا رسیدن ١٧ مرداد، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و توانمند واحد خبر تبریک گفت و افزود : عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، فرصتی است که در گرو آن می‌توان فهم عمومی جامعه را نسبت به پیشرفت‌های کشور، فرآیندهای نیازمند مشارکت و فرصت‌های پیش رو، بیش از گذشته گسترش داد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حضور فعال و پویای خبرنگاران واحد خبر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در برنامه ها و فعالیت های بهزیستی و انعکاس به موقع رویدادهای استانی و ملی در طول سال ، مراتب سپاس خود را از این همراهی و حمایتگری ابراز داشت و خواستار گسترش این همکاری و همدلی شد.

جهانشاهی تصریح کرد :بی شک با هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت اطلاع رسانی صدا و سیما می توان در جهت انعکاس فعالیت های متعدد ، تنویر افکار عمومی و آگاهسازی عموم بویژه درحوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات ویژه ای انجام داد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ادامه به همراه معاونین تخصصی به ارائه بخشی از فعالیت های و برنامه های بهزیستی استان در حوزه های مختلف پرداخت .

در ادامه این نشست در خصوص زمینه های همکاری مشترک ، موارد نیازمند معرفی و اطلاع رسانی بیشتر با استفاده از ظرفیت صدا و سیما (مانند اورژانس اجتماعی ، صدای مشاور و .... ) و برنامه ریزی حضور رابط ناشنوایان در برنامه های زنده بحث و تبادل نظر شد و از سوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در این خصوص قول همکاری و مساعدت داده شد.

بازدید از بخش های مختلف واحد خبر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی و معاونین وی ، محسن رییسی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس ، علی عیسوی معاون خبر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و عبدالرسول بهمنی مدیرخبر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و دیدار و عرض خداقوت به کارکنان پرتلاش این حوزه پایان بخش حضور مسئولان بهزیستی استان هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بود .

کد خبر 114902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد