فعالیت رسمی مواکب بهزیستی خوزستان آغاز شد

شامگاه امروز با حضور مدیرکل و جمعی از معاونین و مسئولان بهزیستی خوزستان مواکب بهزیستی در مرزهای شلمچه و چزابه به طور رسمی آغاز به فعالیت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان ،مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی استان، در آیین آغاز به کار این مواکب گفت:در این مواکب افراد داوطلب ، کارکنان مراکز غیردولتی وهمکاران بهزیستی خوزستان با مشارکت خیرین و موسسات،  خدمات مختلفی از جمله،تعمیر ویلچر و سایر خدمات توانبخشی، نقل و انتقال زائرانی که قادر به پیاده روی نیستند،مشاوره های روانشناختی و ساماندهی گمشدگان توسط کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی و پذیرایی با غذا و نوشیدنی های گرم و سرد ، به زوار اربعین بخصوص جامعه هدف بهزیستی ارائه می کنند.
کریمیان گفت: باتوجه به برنامه ریزی ستاد اربعین بهزیستی کشور مقرر شد مددجویان بهزیستی ،بخصوص زائر اولی ها ازسراسر کشور دراین مواکب استقرار واسکان یابندو به عتبات عالیات وکربلایی معلی بصورت گروهی اعزام شوند. 
وی افزود: به منظور یکپارچه سازی و انسجام بیشتر فعالیتها، ۷ کمیته شامل کمیته فناوری، مستندسازی، فرهنگی، پشتیبانی، امنیت و حراست، مشارکتهای مردمی و خیرین و کمیته های تخصصی با هماهنگی دبیر ستاد اربعین تشکیل شده است که مسئولیت مدیریت و میزبانی هرچه مطلوب تر از زوار را در این ایام به عهده دارند.
کریمیان یاد آور شد: در اربعین امسال استانهای مازندران، خراسان رضوی، گیلان، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمان و بوشهر به عنوان استانهای معین وپشتیبان بهزیستی خوزستان در نظر گرفته شده اند و در سطح استان نیز برای ۳ شهرستان آبادان، خرمشهر و دشت آزادگان  که مواکب بهزیستی در آنها مستقر هستند شهرستانهایی به عنوان معین وپشتیبان تعیین شده است.

کد خبر 114748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد