پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، پیام تبریک صادر کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ناصر چاووشی فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

«ن والقلم و ما یسطرون»

   نقش خبرنگاران به عنوان پرچمداران آگاهی با تلاش بی‌وقفه در رشد و بالندگی جامعه و با بهره‌‏گیری از هنر، مهارت، تدبیر، دانش، تعهد اخلاقی و صداقت حرفه‌ای، از طریق اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی که فضایی سالم برای ارتباطات شفاف و اثربخش و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌سازند،انکار ناپذیر است. چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با خبرنگاران بر اهمیت این نقش تاکید کرده و فرمودند: «بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»

روز خبرنگار، تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.

نامگذاری هفدهم مرداد ماه به عنوان "روز خبرنگار" علاوه بر یادآوری و گرامیداشت رشادت و جوانمردی خبرنگار شهید "محمود صارمی" و سایر شهیدان والامقام عرصه رسانه و خبر، روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه است.

اینجانب؛ این روز را به صاحبان قلم و اندیشه، جامعه اطلاع‌رسانی یاوران بهزیستی و تلاشگران عرصه‌‏های رفاه و سلامت اجتماعی، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایتان آرزوی موفقیت و شادکامی می‌نمایم.
 

دکتر ناصر چاووشی
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 114663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد