متن پیام مدیرکل بهزیستی به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در متن پیامی ضمن گرامیداشت ۱۷  مرداد ماه "روز خبرنگار " یاد روز تلاشگران عرصه اندیشه و قلم گفت: خبرنگاران به حق، مظهر امانتداری، مسئولیت‌پذیری، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی هستند و همواره در برافروختن چراغ اطلاع رسانی و آگاهسازی پیشگام بوده اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان متن پیام دکتر روح اله خدابنده لو به این شرح است:

باسمه تعالی

نون والقلم و ما یسطرون

خبرنگاری، حرفه ای برگرفته از عشق، اخلاص، تعهد و خطر پذیری است. این نامگذاری نشان از اهمیت و جایگاه مهم حرفه خبرنگاری است  و خبرنگاران با همدلی، همفکری و هم افزایی رسالت خبرنگاری را در رشد و پویایی افکار عمومی و نهادینه نمودن امید و آرامش در جامعه به انجام می رسانند.

 فعالیت های سازمان بهزیستی به خصوص در عرصه های پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی،  توانبخشی، حوزه های اجتماعی و مشارکت های مردمی نیازمند آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است و خبرنگاران هستند که می توانند این اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم را با انتشار اخبار و به روز رسانی اطلاعات و توزیع به هنگام در جامعه داشته باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدا  درگذشتگان این عرصه بویژه شهدای خبرنگار مظلوم جنگ غزه، از همه کنشگران عرصه رسانه که یار و یاور این اداره کل  در انعکاس شفاف اخبار و فعالیتهای این سازمان اعم از مسائل اجتماعی، مشکلات افراد دارای معلولیت، آگاهسازی در زمینه ی پیشگیری از معلولیت ها، آسیبهای اجتماعی و بهتر زیستن جامعه هدف به آحاد جامعه هستند، تقدیر نموده و توفیق روز افزون آن ها را آرزومندم.

دکتر روح اله خدابنده لو

مدیرکل بهزیستی استان زنجان

کد خبر 114620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد