پیام تبریک مدیر کل بهزیستی قم به مناسبت روز خبرنگار

مدیر کل بهزیستی قم با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد ماه ،روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه و جامعه رسانه ای استان تبریک گفت.

مدیر کل بهزیستی قم با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد ماه ،روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه و جامعه رسانه ای استان تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده :

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن والقلم و ما یسطرون»


سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد.

روز خبرنگار روز آگاهی ، آگاهی بخشی و دانایی است ، روزی برای پاسداشت سخت کوشی مجاهدانه و تعهد استوار خبرنگاران شریف و شجاع ایرانی در نشر منصفانه و متوازن حقایق و اطلاعات به مردم و مخاطبین .

هفدهم مردادماه امسال مصادف گردیده است با آغاز ماه صفر و ایام اربعین و متبرک شده است به نام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، بهانه‌ای شد برای تجلیل از شرکای اجتماعی بهزیستی و مددکاران عرصه اطلاع‌رسانی ، آنان که با قلم متین و بیان شیوای خویش پرچم آگاهی ‌بخشی را در امتداد راه شهید صارمی به پا داشته‌اند ، ضمن قدردانی از تلاش‌های فعالان متعهد رسانه‌ای استان اعم از مجموعه خبر صدا و سیما  استانی ،خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی و مطبوعات  و نشریات وزین استان قم خصوصا خبرنگاران پرتلاش حوزه های اجتماعی و بهزیستی توفیق همگان را از درگاه خداوند بصیر و سمیع خواهان و خواستارم.

سید صادق میرئی

مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 114607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد