نظرآباد | نشست فصلی رئیس بهزیستی با مسئولین مراکز مثبت زندگی و جمعی از همکاران برگزار شد

روز یکشنبه چهاردهم مردادماه جلسه ای با حضور "هنگامه شورجه"رئیس بهزیستی شهرستان نظرآباد،مسئولین حوزه های تخصصی، مسئول حراست و بازرسی و مدیران مراکز مثبت زندگی در محل دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این جلسه گزارش وضعیت عملکرد مختلف مراکز مثبت زندگی توسط مسئولین حوزه ها ارائه و رئیس بهزیستی شهرستان نظرآباد ضمن یادآوری در خصوص اهداف راه اندازی مراکز مثبت زندگی در راستای تسهیل دسترسی گروه های هدف به خدمات سازمان، افزایش آگاهی  عمومی از وظایف فعالیت ها و خدمات سازمان بهزیستی، توزیع عادلانه خدمات و ... نکاتی را بمنظور تحقق این اهداف توصیه نمود و همچنین به نقش و اهمیت مددکاران در تهیه برنامه های بازتوانی توانخواهان و بانوان سرپرست خانواده اشاره نموده و تأکید کرد:باتوجه به عدم تناسب اعتبارات با نیازهای متعدد توانخواهان به ویژه در حوزه مسکن، نقش مددکاران در شناسایی مشکلات و اولویت بندی و اجرای عدالت در ارائه خدمات بسیار دارای اهمیت بوده و لازم به دقت نظر می باشد  . 

وی افزود:همچنین باتوجه به شرایط اقتصادی و افزایش اجاره بهای مراکز و هزینه های مختلفی که متحمل می شوند نیز از موارد مطرح شده در جلسه بود که توجه ویژه مسئولین ذیربط در سطح کشور و استان البرز برای تسریع در رفع مشکلات این عزیزان را می طلبد.

کد خبر 114528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد