خدمت به محرومان یک ارزش والای اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر سفارش دین اسلام به همنشینی محرومان و نیازمندان گفت : سازمان بهزیستی با ایفای نقش حقیقی خود در قالب یک ارزش والای اجتماعی در خدمت محرمان است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل در دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ارزش معنوی کمک به محرومین افزود : رعایت حرمت و تکریم نیازمندان را مورد تاکید قرآن کریم است و خداوند در این کتاب الهی می فرماید کار خیر با منت، ارزشی ندارد.

خدمت به محرومان یک ارزش والای اجتماعی است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ترقی و تربیت روح انسان با خدمت به محرومان ممکن می‌شود گفت : در آموزه های دینی ما عبادت صرف معنا ندارد و بندگی خدا با خدمت خالصانه به مردم قشر مستضعف جامعه مفهوم واقعی پیدا می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل گفت : سازمان ارزشمند بهزیستی با حرکت در مسیر منویات امامین انقلاب و انقلاب شکوهمند اسلامی در جهت حمایت از نیازمندان، باعث جلوگیری از آسیب های اجتماعی و حفظ آبروی محرومین شده است.

خدمت به محرومان یک ارزش والای اجتماعی است

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی نیز در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان فعالیت‌ها و اقدامات بهزیستی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، توانمندسازی و پیشگیری، از خدمات این نهاد حمایتی با رویکرد معنوی در کشور و استان قدردانی کرد و افزود: خدمت و مسئولیت در چنین فضا و شرایطی دارای اجر دنیوی و اخروی بوده و بی تردید بهشت زیر پای همان مددکارانی است که برای افراد دارای معلولیت، فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست، سالمندان و گروه‌های آسیب‌پذیر و ... از هیچ تلاشی و کوششی فروگذاری نمی کنند.

دکتر قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدارها، با تشریح اهداف و رویکردهای سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی یک جامعه متکثر از حیث فعالیت است و برنامه‌های متنوعی را در سه حوزه پیشگیری، توانبخشی و امور سلامت اجتماعی دارد.

خدمت به محرومان یک ارزش والای اجتماعی است

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی، بیست و دومین استانی است که در راستای تکافل اجتماعی و رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی، به آن سفر کرده است، گفت: در راستای اجرای طرح نشست صمیمی در ۵۰۰ محله مورد هدف سازمان بهزیستی، طی سه هفته، بالای سی هزار نفر توسط بنده و همکاران، دیده شده اند.

خدمت به محرومان یک ارزش والای اجتماعی است

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین به همراه اعضای شورای معاونان بهزیستی آذربایجان شرقی با حضور در مزار شهید گمنام، با قرائت فاتحه ای، با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام، تجدید پیمان کردند.

کد خبر 114507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد