ملارد | نشست تخصصی مراکز خدمات روانشناختی بهزیستی

به منظور بازبینی و بررسی دستورالعلهای مراکز خدمات روانشناختی نشستی با حضور داود فهیم راد رئیس اداره، مسئول مراکز مشاوره و مدیران این مراکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد رئیس اداره با توضیح اینکه مراکز مشاوره نقش بسیار مهمی در آگاهسازی و کاهش آسیبهای اجتماعی دارند گفت: به روز رسانی اطلاعات مدیران و پرسنل این مراکز به ویژه  اشراف کامل آنها به دستورالعمل های سازمانی امری جدی بوده که موجب بهبود عملکرد مراکز می شود.

وی با اشاره به فعالیت چهار مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در شهرستان ملارد گفت: این مراکز در اجرای طرح های گوناگون و همچنین خدمات رسانی به اقشار کم درآمد نیز فعال بوده و طبق نظر اورژانس اجتماعی و بررسی کارشناسان خدماتی را به این افراد ارائه می دهند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد گفت: اجرای طرح هایی چون آموزش پیشگیری از خودکشی، غربالگری اضطراب، طرح تحکیم خانواده، طرح پیش از طلاق و بسیاری دیگری از جمله مواردی است که از سوی معاونت پیشگیری به منظور آگاهسازی و پیشگیری از آسیب به این مراکز واگذار شده تا مراکز با اجرای کارگاههای آموزشی و پیگیری های دیگر موارد مدنظر سازمان را اجرایی و نتیجه مطلوب را کسب کنند.

کد خبر 114484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد