دانشجویان معلول و نخبه خراسان جنوبی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

علی محمد قادری گفت: دانشجویان دارای معلولیت و نخبه استان خراسان جنوبی را در قالب یک کاروان به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، علی محمد قادری شامگاه (13 مرداد) در حاشیه دیدار با استاندار خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جمع مردم شریف، انقلابی و خونگرم خراسان جنوبی بودیم و به اقصی نقاط این سرزمین به ویژه نقاط مرزی رفتیم و شاهد اقدامات خوب دولت سیزدهم در این استان بودیم.

وی هدف از سفر به استان را تکافل اجتماعی و احساس مسئولیت در قبال جامعه هدف عنوان کرد و افزود: در این سفر منابع ملی را به استان آوردیم و جا دارد از هدایت استاندار خراسان جنوبی قدر دانی کنیم که کارهای زیر ساختی خوبی را برای معلولان اجرا کردند.

قادری تصریح کرد: در این سفر بیش از ۱۰۰۰ نفر از جامعه هدف سازمان دیده شدند؛ اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال، مسکن انجام شده است.

️وی با بیان اینکه خداقوت به مجموعه بهزیستی استان خراسان جنوبی هدف از این سفر بود چراکه این سازمان جزو سازمان های برتر بهزیستی در کل کشور است، گفت: امیدواریم بتوانیم با هدایت‌های استاندار ماموریت‌های اساسی خود را در استان خراسان جنوبی انجام دهیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دیدار خود با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم گفت: در این دیدار آیت الله عبادی مطالبی در باب سازمان بهزیستی و کار ارزشمند مجموعه بهزیستی فرمودند که آنچه فرمودند را توشه راهمان خواهیم کرد.

قادری ادامه داد: دانشجویان دارای معلولیت و نخبه استان خراسان جنوبی را در قالب یک کاروان به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد، همچنین در حوزه دانش بنیان هم اقداماتی را در استان پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 114413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد