مرکز ساماندهی زنان آسیب‌دیده در قم احداث می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: مرکز ساماندهی زنان و دختران آسیب‌دیده با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهرک فاطمیه در حال احداث است و بعد از بهره‌برداری، در راستای بازپروری و توانمندسازی معتادان خودمعرف خدمات‌رسانی خواهد کرد.

سید صادق میرئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، در خصوص پروژه احداث گرم‌خانه در شهرک فاطمیه قم، گفت: واژه گرم‌خانه‌ از اصطلاحات مدیریت شهری است که متولی آن هم شهرداری‌ها هستند، آنچه در قم از آن به عنوان پروژه گرم‌خانه یاد می‌شود در بهزیستی به عنوان مرکز ساماندهی زنان و دختران آسیب‌دیده شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه از مصوبات سفر اول دولت سیزدهم در دی‌ماه ۱۴۰۰ بود که اعتبارات آن از سوی دولت به شهرداری اختصاص یافت و زمین پروژه را نیز اداره‌کل بهزیستی قم تأمین کرد.

مدیرکل بهزیستی قم از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی احداث مرکز ساماندهی زنان و دختران آسیب‌دیده خبر داد و گفت: این مرکز به معتادان خودمعرف و کسانی که نمی‌خواهند به صورت جبری و با دستور قضایی به مرکز قمرود منتقل شوند، خدمات خواهد داد.

میرئی افزود: در این مرکز اقدامات بازپروری نیز انجام خواهد شد و کارگاه‌های متعددی نیز پیش‌بینی شده است.

وی از تلاش برای تأمین اعتبار تکمیل مرکز ساماندهی زنان و دختران آسیب‌دیده خبر داد و گفت: البته تجهیز این پروژه از تکمیل آن هم با اهمیت‌تر است تا هرچه سریع‌تر در چرخه ارائه خدمت قرار بگیرد.

خاطرنشان می‌شود پروژه مرکز ساماندهی زنان و دختران آسیب‌دیده با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دو طبقه به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع با کاربری‌های اداری، آموزشی و خدماتی در شهرک فاطمیه منطقه شش قم در حال احداث است.

کد خبر 114393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد