پیشوا | سخنرانی قبل از خطبه ها ریاست اداره بهزیستی

زهرا بیگم موسوی سرپرست بهزیستی پیشوا پیش از خطبه های نمازجمعه شهرستان به تشریح فعالیت ها و برنامه های بهزیستی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، زهرا بیگم موسوی سرپرست بهزیستی پیشوا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت، سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب با تلاشهای شهید بزرگوار دکتر فیاض بخش  در سال۱۳۵۹ تاسیس و در طول ۴۴ سالی که از تاسیس این سازمان می گذرد خدمات فراوان و با ارزشی را به عموم جامعه و به خصوص به اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده  ارائه کرده است.

وی افزود: این سازمان در حال حاضر ده‌ها فعالیت سخت و سنگین انجام می دهد  و به  معلولان، سالمندان، ایتام و آسیب دیدگان اجتماعی خدمات رسانی می‌ شود  و به دلیل گستردگی و پیچیدگی و طاقت فرسا بودن کار در بهزیستی مقام معظم رهبری هم در پیامی از سازمان بهزیستی به خاطر انجام وظایف سخت و سنگین تشکر کردند.
 
در حال حاضر در شهرستان پیشوا بیش از ۲۰۰۰ توانخواه و جامعه هدف بهزیستی از قبیل معلولین ذهنی، جسمی، شنوایی، بینایی وجود دارد و ما با افتخار در خدمت این عزیزان هستیم که از خدمات مالی وغیر مالی بهزیستی استفاده می کنند.

موسوی با اشاره به توانمندی های ویژه جامعه هدف خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد تحت حمایت دارای تحصیلات بالا هستند که بهزیستی برای ادامه تحصیل این گروه، هزینه ها و شهریه دانشگاه آنها را پرداخت می نماید و در سال جاری نیزبه افراد تحت حمایت شهریه دانشگاه پرداخت شده است.

سرپرست بهزیستی پیشوا  ضمن تقدیر از زحمات کلیه کارکنان، مدیران و کارشناسان مراکز، موسسات دولتی و غیردولتی، شرکای اجتماعی و مسئولین دستگاههای اجرایی که همواره  در کنارسازمان بهزیستی بوده اند، اظهار داشت: این اداره کل در اجرای سیاست ها و برنامه های خود نیاز به توجه ویژه در بحث مناسب سازی و اشتغال جامعه هدف دارد.

موسوی در پایان  ضمن تشکر از  همه کسانی که بهزیستی را  حمایت می‌کنند بیان کرد : بهزیستی با توجه به فعالیتهای مختلف و متنوعی که انجام می دهد برای خدمت بهتر به جامعه هدف و مردم، نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاهها، ادارات، نهادها و خیّرین عزیز است.

کد خبر 114323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد