دیدار مردمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با مددجویان گلستانی

«علی محمد قادری»، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در ادامه برنامه‌های سفر به استان گلستان امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد در برنامه دیدار مردمی حضور یافت و از نزدیک پای درد دل مددجویان گلستانی نشست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان، این نشست صمیمی که در قالب رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی، فاز دوم نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف(هر شهرستان یک محله) برگزار شد رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه مدیرکل بهزیستی گلستان ، مدیران دستگاههای اجرایی استان ، فرماندار گرگان ، معاونین بهزیستی استان و نمایندگان نهادها به درخواست‌های مردمی جامعه هدف بهزیستی استان گلستان پاسخ داد و دستورات لازم برای حل مشکل مددجویان را صادر کرد.

این دیدار که در راستای ظرفیت‌سازی اجتماعی و با هدف تکریم و پاسخگویی به نیازهای جامعه هدف بهزیستی در گرگان برگزار شد هجدهمین سفر استانی رئیس سازمان بهزیستی کشور است.

مشکل اشتغال، مسکن، هزینه‌های درمان، محدودیت‌های حوزه مناسب‌سازی و دریافت تسهیلات از جمله بیشترین درخواست‌های جامعه هدف در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور و دیگر مسوولان استانی بود که دستورات لازم برای بررسی دقیق و حل مشکل توانخواهان در دستور کار قرار گرفت.

حدود ۳۰۰ هزار نفر از مردم گلستان با بُعد خانوار از خدمات بهزیستی گلستان بهره‌مند می‌شوند.

سفر یکروزه رئیس سازمان

کد خبر 114262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد