پیام مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پی شهادت اسماعیل هنیه

مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن پیام به شرح زیر است:

ولا تحسبن ٱلذین قتلوا فی سبیل ٱلله أمواتا بل أَحیآء عند ربّهِم یرۡزقون

هرگز مپندار کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگان اند، بلکه زنده هایی هستند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

شهید اسماعیل هنیه نمونه بارز یک انسان‌ آزاده است. کسی که به معنای تام کلمه، نشانه‌های آزادگی، حریت و رهایی را در خوی و منش و سبک زندگی او می‌توان دید. بزرگ مردی که بعد از شنیدن خبر شهادت فرزندان و تعدادی از نوه‌های خود، خم به ابرو نیاورد و همچنان مقتدر و باصلابت در مسیر آرمان‌ها و اهداف مقدس جبهه مقاومت گام برداشت. امام صادق(ع) می‌فرمایند: "آزاده در همه حال آزاده است . اگر بلا و سختی به او رسد شکیبایی ورزد و اگر مصیبتها بر سرش فرو ریزند او را نشکنند هرچند به اسیری افتد و مقهور شود و آسایش را از دست بدهد" . راه ورسم انسان‌های آزاده به شهادت ختم می‌شود و این تقدیری است که خود برگزیده‌اند. ترور ناجوانمردانه این انسان آزاده، ترجمان شکست دشمن برابر صبر و مقاومت مردم تاریخ ساز غزه و فلسطین قهرمان است.

اینجانب به همراه خانواده بزرگ بهزیستی با کمال تاسف این حادثه ناگوار را به ملت قهرمان فلسطین، امت اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای این شهید بزرگوار که در مسیر نورانی مقاومت و دفاع از آرمان والای ملت مظلوم فلسطین همواره ثابت قدم بود، علو درجات را مسالت دارم.

 

کد خبر 114230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد