امروز شاهد گستره‌ای از خدمات متنوع و خدمتگزاری صادقانه نهاد ارزشمند بهزیستی با حفظ کرامت مددجویان در حوزه‌های مختلف هستیم

 فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پیامی به مناسبت هفته بهزیستی از زحمات رئیس و کارکنان اداره بهزیستی کیش تقدیر کرد .

 فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پیامی به مناسبت هفته بهزیستی از زحمات رئیس و کارکنان اداره بهزیستی کیش تقدیر کرد. سرهنگ علی اصغر جمالی در این پیام عنوان نمود "بیست و پنجم تیرماه" در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بهزیستی نامگذاری شده است در این راستا ارتقای شاخص‌های رفاه، حمایت از اقشار آسیب پذیر، گسترش عدالت اجتماعی، حمایت و نگهداری از افراد دارای معلولیت و توانبخشی به آنان و حفظ کرامت انسانی و... علاوه بر آن که انجام تکلیف شرعی و اجتماعی است نقش اثرگذاری در جهت ارایه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به طبقه محروم و نیازمندان جامعه داشته و پشتوانه ای مطمئن برای اجرای برنامه‌های کلان اقتصادی دولت در جهت ایجاد رفاه و گسترش سلامت اجتماعی به شمار می‌رود.

 امروز شاهد گستره‌ای از خدمات متنوع و خدمتگزاری صادقانه نهاد ارزشمند بهزیستی با حفظ کرامت مددجویان در حوزه‌های مختلف هستیم آنچه در کنار زحمات و خدمات بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی به نظر می‌رسد این است که امروز بیش از پیش نیازمند توانمندسازی مددجویان هستیم .

اینجانب سالروز تاسیس سازمان بهزیستی و هفته بهزیستی که یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است را به همه  تلاشگران خدوم این نهاد انقلابی به ویژه جنابعالی و همکاران محترمتان در جزیره کیش صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده. امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) تحت زعامت و رهبری داهیانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 114222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد