نوجوانی که با هنرش معلولیت را به انزوا برد

وقتی خدا این فرشته کوچک را به مادر و پدرش داد , در آغوش مادر لبخند می زد آنها نمی دانستند او نمی شنود، پس از اطلاع از نقص عضو این فرزند از همان ابتدا پیگیری درمان را برایش آغاز و با عمل موفق آمیز کاشت حلزون در سن 2سالگی حس شنیدن را به فرزندشان هدیه دادند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، حسین مانند سایر دانش آموزان در مدرسه عادی تحصیل و آنقدر توانمند و شیرین سخن بود که اطرافیان، هم کلاسی ها و معلمان متوجه ناشنوایی او نمی شدند.

علاقه حسین در زمینه هنری بود، او با پشتکار و البته حمایت خانواده اش توانست از همان دوران کودکی به کارهای هنری روی بیاورد و در زمینه های نقاشی، ساخت انیمیشن، نقاشی، خوشنویسی و سفالگری فعالیت داشته باشد.

علاقه او تحصیل دانشگاهی در رشته هنر بود و سرانجام در کنکور سراسری سال گذشته با کسب رتبه 580 وارد دانشگاه صداو سیمای تهران برای تحصیل دوره روزانه مقطع کارشناسی رشته کارگردانی تلویزیون شد.

"حسین حیدر بیگی" متولد سال 1384 از افراد دارای معلولیت شنوایی ساکن در شهرستان بدره است ، او می توانست اکنون فردی ناشنوا باشد ولی حمایت و اقدام بموقع پدر و مادر برای درمان او از طریق عمل کاشت حلزون و البته هدایت استعداد هنری اش او را اکنون به عنوان نوجوانی موفق تبدیل کرده که با هنرش معلولیت را به انزوا برد و می تواند الگویی برای سایر جوانان و نوجوانان بویژه افراد دارای معلولیت باشد.

کد خبر 114175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد