بازدید رئیس بهزیستی اشنویه از منازل مددجویان تحت پوشش

حسب دستور علی محمد قادری ، معاون محترم وزیر و ریاست سازمان بهزیستی کشور در سفر به آذربایجان غربی ، ابراهیم ایراندوست رئیس بهزیستی اشنویه به همراه تیم تخصصی (مددکار مرکز مثبت ، مددکار توانبخشی) از منزل مددجویان تحت پوشش بهزیستی اشنویه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اشنویه ؛
در جریان طرح نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف کشور و دیدار چهره به چهره (۱۴۰۳/۰۵/۱) ریاست سازمان بامددجویان بهزیستی اشنویه و صدور دستوررات به جهت رفع نیازمندیهای و بررسی مشکلات مطرح شده ، رئیس بهزیستی اشنویه با حضور در منازل ایشان مشکلات آنها را بررسی کرد.
ایراندوست با حضوردر منزل یکی از مددجویان ملاقات شونده از طرف ریاست سازمان بهزیستی کشور به همراه تیمی متشکل از ، مددکار توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان، کارشناسان مراکز مثبت به جهت حل مشکلات مددجو با خانواده آنها دیدار و گفتگو کرد.
ایراندوست در این دیدار ضمن ارائه راهکار به جهت حل مشکل مددجو به جهت کلنگی بودن منزل و حسب دستور ریاست سازمان در صورت ساخت مسکن مبلغ۲۰۰ میلیون تومان بلاعوض به وی اختصاص خواهد یافت و بارایزنی هایی که با سایر ادارات خواهیم داشت از ظرفیت نیروهای جهادی و سپاه پاسداران و مراکز خیریه نیز در این خصوص استفاده خواهیم کرد.
همچنین مقرر گردید ، مددجو از طریق مراجعه به حوزه مسکن و مشارکتهای مردمی اداره مدارک و مستندات لازم جهت شروع بکار ساخت منزل ، همکاری لازم با این حوزه را داشته باشد.درادامه بازدید از منزل مددجو یک عدد ویلچر و یک عدد واکر از طرف حوزه توانبخشی و مددکار بنا به دستور ریاست سازمان بهزیستی به وی تحویل گردید.

بازدید رئیس بهزیستی اشنویه از منازل مددجویان تحت پوشش

کد خبر 114075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد