افتتاح واحد تولیدی خشکبار در اخی جهان آذرشهر

واحد تولیدی خشکبار در اخی جهان آذرشهر با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان آذرشهر و فرماندار شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی افتتاح شد.

 با حضور فرماندار شهرستان ، بخشدار گوگان، شوراهای شهر گوگان و آخی جهان، روسای ادارات، خیرین و.... واحد تولیدی میوه خشک  یکی از مددجویان موفق تحت پوشش بهزیستی را افتتاح کردند.

افتتاح واحد تولیدی خشکبار در اخی جهان آذرشهر

رئیس اداره بهزیستی  آذرشهر در این افتتاح گفت: اداره بهزیستی شهرستان آذرشهر در راستای اهداف و رسالت ذاتی خود در حوزه توانمدسازی جامعه هدف در سال ۱۴۰۲ با اعطای بیش از ۴۰ میلیارد تومان موفق به راه اندازی ۳۰۰ طرح خود اشتغالی در سطح شهرستان شد.

افتتاح واحد تولیدی خشکبار در اخی جهان آذرشهر  افتتاح واحد تولیدی خشکبار در اخی جهان آذرشهر

همچنین با پوشش تخصصی خدمات شغلی به ارزش ۵ میلیارد تومان در خدمت مددجویان سازمان و با بازپرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی به ارزش تقریبی ۲.۷ میلیارد تومان یاری رسان معلولان و مددجویان دارای کسب و کار می باشد.

افتتاح واحد تولیدی خشکبار در اخی جهان آذرشهر

همچنین دکتر محمودیان ضمن تشکر و قدردانی از رئیس اداره بهزیستی شهرستان آذرشهر افتتاح واحد تولیدی خشکبار اظهار داشت:  طبق گفته رهبر بزرگوار جمهوری اسلامی جهش تولید با مشارکت مردم با حمایت و یاری رسانی توسط ادارات مختلف مانند بهزیستی به مردم برای افتتاح واحد های تولیدی کمکی به جهش تولید و اقتصاد کرد.

شایان ذکر است این اداره در سال جدید با افزایش دو برابری وام های اشتغال زایی و پوشش حداکثری خدمات تخصصی اشتغال و پوشش حداکثری بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی در خدمت مددجویان شهرستان خواهد بود.

کد خبر 114046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد