بهارستان |دیدار نماینده و فرماندار و دادستان باکارکنان بهزیستی؛ به مناسبت هفته بهزیستی و تاکید بر حمایت از جامعه هدف

نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان و شهر پرند به همراه فرماندار و دادستان شهرستان بهارستان در هفته بهزیستی با حضور در اداره بهزیستی شهرستان، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این نهاد قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران  در این دیدار، حسن قشقاوی با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به جامعه هدف بهزیستی، از زحمات کارکنان  این اداره قدردانی کرد.

قربانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مسئولین  شهرستانی در اداره بهزیستی و ارائه گزارشی از عملکرد اداره، به برخی از چالش‌های موجود از جمله کمبود امکانات انسانی و مالی اشاره کرد. وی همچنین اعلام کرد که در این اداره بیش ۱۰۵۰۰ پرونده  که شامل پرونده های مددجویان در واحد  توانبخشی و حمایتی می باشد تحت پوشش قرار دارند

سید امیر احمدی دادستان شهرستان بهارستان نیز با اشاره به آسیب‌پذیری شهرستان در حوزه خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست، بر لزوم پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با این معضل تاکید کرد. وی همچنین از راه‌اندازی مرکز شوق زندگی به عنوان یک اقدام موثر در جهت ارائه خدمات گسترده به جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

در پایان این دیدار، از کارکنان زحمتکش اداره بهزیستی شهرستان بهارستان با تقدیم شاخه گل و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 113896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد