دیدار رئیس و کارکنان هلال احمر با رئیس اداره بهزیستی شهرستان چایپاره

به مناسبت هفته بهزیستی رئیس و کارکنان هلال احمر با رئیس بهزیستی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان چایپاره ؛

در این دیدار محمد مخلص رئیس هلال احمر ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت، تعامل بهزیستی و هلال احمر شهرستان چایپاره منجر به  خدمات اثر بخش از جمله پرداخت هزینه های دارو ودرمانی جامعه هدف بهزیستی به مبلغ ۴۰  میلیون تومان از طرف هلال احمر شهرستان شد.
 
 وی افزود : بهزیستی و هلال احمر ماموریت ها و فعالیت های هم جنس دارند و اکنون ما در قالب هر نوع تفاهم نامه ای با این سازمان در زمینه های مختلف همکاری داریم ،  هلال احمر و بهزیستی در زمینه های کاری گوناگون و متفاوتی میتوانند با یکدیگر همکار و هماهنگ باشند چه تخصصی چه غیر تخصصی وباید این تعامل و هم افزایی بیش از پیش گسترش یابد.

«مینا خضرلو» رئیس اداره بهزیستی ضمن تقدیر از تعامل سازنده جمعیت هلال احمر اذعان داشت : تلاش هر دو سازمان برای رفع مشکلات مردم است و همه مسئولان موظف هستند این مسئولیت را در جهت خدمت به مردم بصورت واقعی به دور از ادعا و تظاهر به خوبی انجام دهند و  خدمت به مردم اتفاق نمی افتد مگر با همین رویکرد تعاملی و اشتراک گذاری و همسویی و همراهی تمام دستگاه ها و مردم. 

گفتنی است در این دیدار مقرر گردید، بهزیستی، هزینه های دارو و درمان سالمندان و معلولین تحت پوشش در طول سال را به هلال احمر ارائه دهد و هلال احمر این هزینه‌ها را پرداخت نماید.

کد خبر 113658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد