نماینده مردم شهرستان های فردوس،طبس و سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد

مهندس نصیری نماینده مردم شهرستان های فردوس،طبس و سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بهزیستی با مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، همزمان با هفته بهزیستی، مهندس نصیری نماینده مردم شهرستانهای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، ضمن حضور در اداره کل بهزیستی استان، با مدیر کل، معاونین و تعدادی از همکاران دیدار و در جلسه شورای معاونین شرکت کرد.

در ابتدای جلسه حسن شرفی مدیر کل بهزیستی استان، ضمن تشکر از حضور و دغدغه ی نماینده، گفت: سازمان بهزیستی یکی از گسترده ترین دستگاههای اجرایی است که در زمینه های مختلف مسائل اجتماعی فعالیت دارد و با نیروهای متخصص و کارآزموده به طیف های مختلف ارائه خدمت می نماید. شرفی در ادامه به ارائه گزارشی جامع از وضعیت بهزیستی و جامعه ی معلولین پرداخت و سپس مطالباتی نیز مطرح نمود.

مهندس نصیری در ادامه جلسه ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: معلولین، قشر زحمت کش جامعه هستند که باید از حقوق این عزیزان دفاع شود، و اولین و مهمترین موضوعی که در جامعه معلولین باید کانون توجه قرار گیرد، بحث اشتغال این عزیزان است. زیرا ایجاد اشتغال، علاوه بر رفع مشکلات اقتصادی، میتواند بسیار روحیه بخش و توان افزا باشد.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه گفت: برای جلب و جذب سرمایه های بیشتر در حوزه های مختلف و برای تقویت استان از تمام پتانسیل و ظرفیت استفاده خواهم کرد.

مهندس نصیری افزود, باتفاق مجمع نمایندگان استان بدنبال پیگیری مطالبات به حق مردم استان هستیم و در خصوص مطالبات بهزیستی نیز آمادگی داریم در مواردی که نقص و خلاء قانونی وجود داشته باشد آنها را مجدداً در صحن علنی مطرح و پیگیری نمائیم و سایر مطالبات را نیز از طریق دستگاههای مرتبط کشوری پیگیری خواهم کرد.

کد خبر 113593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد