جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد

جلسه شورای معاونین بهزیستی استان مازندران به ریاست فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی و اعضای شورای معاونین و روسای ادارات  شهرستان با محوریت برنامه ریزی و هماهنگی اجرای طرح رویداد ظرفیت سازی اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه گفت: این نشست جهت برنامه ریزی در راستای خدمات رسانی و پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مددجویان بهزیستی و محرومین با استفاده از ظرفیتهای مردمی، نهادها و دستگاه های دولتی، گروههای جهادی و خیرین استان می باشد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت های استان برای حل مشکلات گروه هدف، افزود: کار در بهزیستی و خدمت رسانی به گروه هدف توفیقی است که از جانب خدای متعال نصیب ما شده است.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه مددجویان باید سهل و سریع به خدمات دسترسی یابند، ادامه داد: همت مضاعف و فعالیت یکایک کارکنان شاغل در بهزیستی و مراکز زیر مجموعه در تحقق اهداف سازمانی اثرگذار است.

در پایان هر یک از اعضا جلسه به اقدامات انجام شده در زمینه طرح رویداد ظرفیت سازی اجتماعی پرداختند و سپس با طرح دیدگاه تخصصی و رصد چالش های موجود، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

کد خبر 113588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد