۲۷۷طرح بهزیستی ایلام افتتاح شد

همزمان با بزرگداشت هفته بهزیستی ۲۷۷طرح بهزیستی به منظور خدمات دهی به جامعه هدف و عموم مردم روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، آیین افتتاح این طرح ها در استان ایلام شامل یک واحد مسکونی از جامعه هدف دارای معلولیت با حضور مدیر کل و جمعی از مسئولان بهزیستی ایلام در روستای چشمه کبود شهرستان ایلام برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی ایلام در خصوص این طرح ها توضیح داد: از این شمار ۲۰۰طرح مربوط به اشتغال، ۷۳واحد مسکونی، ۲مرکز مشاوره در شهرستان های سیروان و دهلران، یک مرکز ترک اعتیاد در دره شهر و یک گروه همیار زنان سرپرست خانوار در شهرستان ایوان است.

به گفته "حسین نورعلیوند"، علاوه بر پرداخت کمک بلاعوض مسکن از طریق معرفی مددجویان به دستگاه های خدمت رسان به منظور معافیت هزینه انشعاب رایگان آب، برق و گاز، صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری و دهیاری ها و معرفی متقاضیان به شرکت گاز جهت پرداخت هزینه لوله کشی داخلی گاز منازل از جامعه هدف حمایت می شود.

وی بیان کرد: پرداخت کمک ودیعه مسکن بصورت تسهیلات و بلاعوض از دیگر خدمات حوزه مسکن این اداره کل به جامعه هدف است.

به گفته وی، ۲مرکز مشاوره، یک مرکز ترک اعتیاد برای خدمات دهی به عموم مردم و گروه همیار برای حمایت از زنان و دختران جامعه هدف نیز امروز راه اندازی شدند.

30تیرماه لغایت پنجم مردادماه به عنوان هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی، خدمت مردمی نامگذاری شده است.

کد خبر 113344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد