پاکدشت | برگزاری چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با ریاست محمد جواد آخوندی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری، رئیس بهزیستی ودیگر مسِئولین ادارات شهرستان پاکدشت در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این نشست بررسی مصوبات جلسات قبل، ارائه گزارش عملکرد دستگاها با موضوع پیشگیری از اعتیاد و همچنین تشریح و بررسی اقدامات پیشگیرانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رئیس بهزیستی ضمن تبریک هفته بهزیستی  قدردانی از اقدامات و فعالیت های فرهنگی و آموزشی ادارات در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از بروز آن باید حساسیت خانواده ها را با آموزش های لازم بالا ببریم چرا که در خانواده ها هم والدین از کنترل فرزندان خود بصورت کامل ناتوان هستند.  

افشارها با بیان اینکه هزینه های پیشگیری به مراتب پایین تر از درمان است گفت: بهزیستی پاکدشت با راه اندازی کارزار رسانه ای والد آگاه فرزند ایمن در سطح شهرستان اقدامات شایسته و خوبی در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد انجام داده است که به سبب آگاهسازی خانواده ها می تواند راهگشا باشد.

افشارها افزود : هزینه های پیشگیری به مراتب پایین تر از درمان است اعتیاد یکی از پیچیده ترین چالش هایی است که در حال حاضر جامعه ما با آن روبرو است، مواد مخدر و اعتیاد نوجوانان و دانش آموزان را هر روز تهدید می کند بدین صورت که نوجوانان در مسیر خانه به مدرسه در اجتماع قرار دارند و احتمال برخوردشان با افراد مختلف وجود دارد و از طرفی در جمع همسالان و خانواده خود ممکن است الگوهای نامناسب را برای خود برگزیند با توجه به اینکه محیط خانواده و جمع دوستان از نظر عاطفی غنی تر است و افراد تاثیر بیشتری بر روی هم می گذارند.

کد خبر 113339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد