رباط کریم | بازدید از مراکز بهزیستی و تقدیر فرماندهی نیروی انتظامی از رئیس بهزیستی

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد سازمان بهزیستی فرماندهی نیروی انتظامی از مراکز بهزیستی دیدن و از رئیس بهزیستی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، قره باغی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، نافعی مسئول پیشگیری نیروی انتظامی، نجمده معاون امور اجتماعی نیروی انتظامی با حضور بهادر مهکی رئیس اداره بهزیستی، روح اله لطیفیان معاون اداره از مراکز بهزیستی شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید قره باغی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته بهزیستی، با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های خالصانه رئیس بهزیستی شهرستان در راستای تعامل و همکاری سازنده و مؤثر با فرماندهی انتظامی شهرستان در امور فی ما بین تقدیر و تشکر کرد.

 نجمده در این بازدید  با بیان اینکه برای بهزیستی و پلیس همکاری های بسیاری تعریف شده است، اظهار داشت : بهزیستی سازمانی است که خدمت رسانی به مردم را در موضوعات مختلف و به صورت گسترده و کیفی انجام می دهد.

همچنین بهادر مهکی رئیس بهزیستی شهرستان زمینه های همکاری بهزیستی و پلیس را بسیار زیاد و دارای تنوع توصیف کرد و افزود : پلیس نقش امنیتی مهمی برای مددکاران و روانشناسان تیم های اورژانس اجتماعی دارد و حضور و همراهی پلیس نه فقط تامین کننده امنیت بلکه افزایش اثر بخشی خدمات بهزیستی را به همراه دارد.

کد خبر 113333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد