پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت هفته بزرگداشت بهزیستی

محمد نصیری در پیامی هفته بزرگداشت بهزیستی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی  بهزیستی استان تهران؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتقای شاخص‌های رفاه، حمایت از اقشار آسیب پذیر، گسترش عدالت اجتماعی، نگهداری از افراد دارای معلولیت و توانبخشی و حفظ کرامت انسانی و ... علاوه بر آن که انجام تکلیف شرعی و اجتماعی است، نقش اثرگذاری در جهت ارائه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به طبقه محروم و نیازمندان جامعه داشته و پشتوانه ای مطمئن برای ایجاد رفاه و گسترش سلامت اجتماعی است.
به کلام شریف رهبر انقلاب: هر انسانی واقعا اگر بخواهد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یکی از مکانهایی که این کار در آنجا عملی است سازمان بهزیستی است.
لذا  بهزیستی به‌عنوان نهادی ارزشمند که در ارتباط مستقیم با خانواده‌های آسیب‌پذیر و افراد دارای معلولیت، همواره تلاش کرده تا با حفظ کرامت و شخصیت انسانی، در راستای رفع بسیاری از مشکلات  و توانمندسازی این عزیزان تلاش کند. آنچه که امروز بیش از پیش نیازمند  آن هستیم توانمند سازی مددجویان است.
 ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهید دکتر فیاض‌بخش(بنیان‌گذار سازمان بهزیستی کشور)، این  هفته ارزشمند که با شعار نهضت حسینی، خدمت مردمی شکل گرفت را خدمت تمام همکاران گرامی در سازمان بهزیستی استان تهران تبریک عرض می کنم ، موفقیت روزافزون برای شما وخانواده محترم  از خداوند قادر و متعال خواهانم.

محمد نصیری

مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 113304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد