شهرری | جلسه هم اندیشی با مراکز دولتی و مثبت زندگی

به مناسبت هفته بهزیستی جلسه هم اندیشی و تبادل نظر مراکز دولتی و مثبت زندگی در جهت خدمت رسانی بهتر به مددجویان و توانخواهان، با حضور مدیر و معاونین بهزیستی و روسای مراکز دولتی و مثبت زندگی بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جلسه داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری  ضمن تبریک هفته بهزیستی و با اشاره به اهمیت مراکز دولتی و مثبت زندگی و رویکرد اجتماع محور در تحقق اهداف سازمان بهزیستی، تاسیس مراکز مثبت زندگی را یکی از مهم ترین دستاوردهای سازمان بهزیستی دانست که نقش بسیار موثری در توزیع عادلانه خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه هدف ایفا می کنند.

 خادم در ادامه بر تعامل مراکزدولتی و مثبت زندگی با بهزیستی شهرستان ری جهت تسریع در رفع  مسائل جامعه هدف تأکید نمود و گفت : مراکز باید نقشی موثر در معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان در حوزه های مختلف به عموم مردم و گروههای مختلف جامعه هدف داشته باشند. تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانیم روند خدمت رسانی به مددجویان را تسهیل نماییم.

 وی هم چنین ضرورت دقت در ثبت و تکمیل آمار، پیگیری های منظم و استفاده حداکثری مددکاران اجتماعی از امکانات موجود، شناسایی فرصتها و ظرفیتهای منابع برون سازمانی جهت رفع مشکلات مددجویان را از دیگر برشمرد و بیان کرد: انجام بازدیدهای مستمر از منزل مددجویان تحت پوشش در مراکز مثبت زندگی و گزارش نویسی  دقیق راهگشای برنامه ریزی هدفمند و حل بسیاری از مشکلات مددجویان است و گزارش نویسی در حرفه مددکاری اجتماعی بسیار مهم و تاثیر گذار است چرا که ارائه گزارش شفاف و مستند از شرایط و وضعیت مددجویان می تواند در فرآیند خدمت رسانی و حمایت از جامعه هدف نقش موثری ایفا کند.  

شایان ذکر است از دیگر موضوعات مطرح شده دراین جلسه به :ارائه برنامه های توانبخشی در راستای بهبود کیفیت خدمات به معلولین  در سال ۱۴۰۳، آموزش و باز آموزی تکمیل فرمهای معافیت پزشکی،کمیسیون پزشکی و... اشاره کرد.

کد خبر 113337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد