بازدید مسئولین کشوری و استانی از مرکز ذهنی زیر ۱۴ سال بهشت امام رضا(ع)

به مناسبت هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی، خدمت مردمی در مرکز بهشت امام رضا (ع) مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان و طفل شیرخوارش با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و طفل شیرخوارش مرکز ذهنی زیر ۱۴ سال (شیرخواران بی سرپرست) بهشت امام رضا میزبان بازدیدکنندگان کشوری و استانی بود.
در این بازدید که با حضور فریده باغ علیشاهی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر مراکز توانبخشی و مراقبتی بهزیستی کشور، افروز صفاری فرد مدیر کل پیشگیری از معلولیت ها و تلفیق اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، جواد مرزانی مدیر کل توانبخشی بهزیستی کشور، مهندس عابدی معاون دفتر توانبخشی آموزشی، حرفه ای و توانپزشکی بهزیستی کشور، مدیر گروه مراکز شبانه روزی توانبخشی و مراقبتی ذهنی و کارشناس توانبخشی و مراقبتی ذهنی بهزیستی کشور و الهه سعادتی معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران و محمدرضا بشیری سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران برگزار شد، بخش های مختلف مجتمع مورد بازبینی و ارزیابی قرار گرفت.
در ادامه به یاد طفل شیرخوار امام حسین(ع) مراسم سوگواری نیز برگزار شد.
گفتنی است مرکز بهشت امام رضا نهادی غیر دولتی و مردمی و اولین مرکز ذهنی زیر ۱۴ سال می باشد که شیرخواران فاقد سرپرست را نیز پوشش می‌دهد.

کد خبر 113260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد