بازدید دادستان شاهین دژ از مرکز ترک اعتیاد زندگی دوباره بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت هفته بهزیستی دادستان عمومی شهرستان با هیئت همراه از مرکز ترک اعتیاد و بازتوانی معتادین زندگی دوباره بهزیستی شاهین دژ بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور رحیمی دادستان عمومی شهرستان و هیئت همراه و همچنین قلی پور کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی، سرگرد جوادی رئیس پلیس مواد مخدر بمناسبت هفته بهزیستی از مرکز بازتوانی و ترک اعتیاد زندگی دوباره بازدید کردند.
رحیمی دادستان شاهین دژ ضمن تقدیر از زحمات کلیه عوامل مرکز و تبریک هفته بهزیستی گفت : سازمان بهزیستی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد خدمات گسترده ای ارائه داده و ایجاد اشتغال بعد از ترک یکی از مهمترین برنامه های سازمان بهزیستی می باشد.
وی اظهار داشت ؛ توجه به رفع مشکلات مراکز نگهداری و جمع آوری معتادان متجاهر در کاهش وقوع برخی جرایم از جمله سرقت‌های خرد بسیار موثر است .
رحیمی افزود ؛ تمام دستگاه‌ها مرتبط با این مراکز باید در بهبود وضع این مراکز دقت و مراقبت بیشتری کنند.
قلی پور کارشناس پیشگیری بهزیستی شاهین دژ با بیان اینکه اعتیاد یکی از آسیب‌های اجتماعی است که پیامدهای اجتماعی و روانی آن می‌تواند عموم افراد جامعه را درگیر کند ، افزود: نظارت بر مسائل بهداشتی ، امنیتی و کنترل مستمر و بیش از پیش مراکز در راستای بهتر شدن وضعیت موجود تاثیر گذار خواهد بود.
ایشان تصریح کرد ؛ کلیه افراد پاک شده که یکسال از پاکی آن گذشته باشند مستلزم گرفتن وام اشتغال هستند و بهزیستی شاهین دژ تا کنون توانسته تعداد ۳۰ نفر از افراد پاک شده وام اشتغال ارائه و تعداد ۱۷ نفر نیز پشت نوبت دریافت وام اشتغال هستند .
گفتنی در حال حاضر بهزیستی شهرستان شاهین دژ دارای یک مرکز بازتوانی و ترک اعتیاد می باشد که در سال گذشته ساختمان جدید خود را افتتاح کرده و در حال حاضر به شهرستان های همجوار نیز ارائه خدمات می نماید .

بازدید دادستان شاهین دژ از مرکز ترک اعتیاد زندگی دوباره بهزیستی شاهین دژ

بازدید دادستان شاهین دژ از مرکز ترک اعتیاد زندگی دوباره بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 113235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد