دیدار رئیس بهزیستی شاهین دژ با امام جمعه شهرستان

در راستای گرامیداشت هفته بهزیستی ریاست بهزیستی شاهین دژ با امام جمعه شهرستان دیدار نمود .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

مهری داداشیان ریاست بهزیستی شاهین دژ با حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شهرستان بمناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی دیدار و گزارشی از خدمات بهزیستی را به جامعه خدمت ایشان تشریح کرد .
داداشیان ؛ خلاصه ای از وضعیت افراد تحت پوشش ، مراکز تحت نظارت بهزیستی ، ترسیم وضعیت آسیب شهرستان بر اساس آمار اورژانس اجتماعی ، گزارش اقدامات پیشگیرانه در حوزه آموزش ها و غربالگری در راستای پیشگیری از آسیب ها و معلولیت ارائه نمود .
ایشان تصریح کرد ؛ بهزیستی ارگانی است که در ۴ معاونت تخصصی و مهم از جمله توانبخشی ، اجتماعی ، مشارکت‌های مردمی و پیشگیری فعالیت می کند .
رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از امام جمعه شهرستان گفت ؛ از آن جایی که همواره از علم و دانش و همراهی شما بهره مند بوده ایم امید است فرهنگ عمل به مسئولیت اجتماعی و همراهی مردم و خیر جمعی با بهره مندی از تریبون نماز جمعه بسط و گسترش یابد.
 امام جمعه شهرستان شاهین دژ ضمن تبریک هفته بهزیستی و تشکر از زحمات کلیه کارکنان بهزیستی گفت : خدمت در بهزیستی بسیار مقدس بوده و این خدمت به قشر محروم و نیازمند جامعه از توفیقات الهی بشمار می رود .
وی افزود ؛ به دلیل شرایط خاص جامعه هدف دارای معلولیت و گروههای آسیب دیده ، کارکنان بهزیستی با استعانت از خدای عزوجل و پیگیری های لازم در راستای حل مشکلات این عزیزان گام برمی دارند .
حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی در این دیدار از ارتباط و تعامل سازنده مجموعه بهزیستی شهرستان و فعالیت های جهادی در خدمت رسانی به جامعه هدف تقدیر کرد .

گفتنی است ؛ در این دیدار داداشیان ضمن گزارشات عملکرد یکساله از اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در طول سال و همچنین در هفته بهزیستی بطور کامل ارائه داد .

کد خبر 113241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد