دیدار و گفتگوی مدیر و معاونین بهزیستی شهرستان با فرماندار بیرجند

مدیر و معاونین بهزیستی شهرستان بیرجند در ادامه برنامه های خود در هفته بهزیستی با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بیرجند ، به مناسبت هفته بهزیستی، دکتر زال مدیر بهزیستی شهرستان به همراه معاون و مسئولین حوزه ها با علی فاضلی‌فرد فرماندار شهرستان بیرجند دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار ابتدا دکتر زال گزارش عملکرد از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون و چالش های پیش رو بیان نمود.

مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند نیز در این دیدار با اشاره به خدمات ماندگار دولت سیزدهم برای جامعه هدف بهزیستی، گفت: مردمی سازی به عنوان یکی از رویکردهای مهم دولت در این مجموعه مورد توجه قرار داشته که مصداق آن برگزاری چند دوره میز ارتباطات مردمی با حضور مسئولان بهزیستی در شهرستان‌ بوده است.

فرماندار شهرستان بیرجند ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و تبریک هفته بهزیستی به همکاران مجموعه، مسئولیت بهزیستی و برنامه های این سازمان را خطیر و قابل اهمیت دانستنه و بر آثار و برکات مثبت فعالیت های همکاران مجموعه بهزیستی در زندگی شخصی ایشان تاکید داشتند.

فاضلی فرد در این دیدار اظهار داشت: خدمت به افراد دارای معلولیت آزمایش الهی است که این فرصت مقدس برای هر فردی فراهم نخواهد شد.

وی ادامه داد: کارکنان خدوم بهزیستی در کنار اینکه با صبر و حوصله به معلولان خدمت ارائه می کنند باید شأن و منزلت آن‌ها را رعایت و تکریم آنها را در دستور داشته باشند.

فرماندار بیرجند ، یکی از بهترین عبادتها را که دارای اجر دنیوی و اخروی فراوان بوده تکریم ارباب رجوع به ویژه افراد نیازمند و جامعه هدف دستگاه هایی نظیر بهزیستی عنوان و بر پیگیری و رفع مشکلات این قشر در زمینه های اشتغال، مسکن و غیره تاکید کرد.

فرماندار بیرجند احیای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و مصداق آن برگزاری آزمون استخدامی معلولان برای نخستین بار را از دیگر خدمات و دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در مجموعه بهزیستی عنوان کرد.

در این دیدار به نقش بهزیستی در خدمات‌ رسانی به جامعه معلولین و مددجویان و همچنین به جایگاه فوریت‌های اجتماعی که امروزه در برگیرنده خدمات تخصصی، به‌موقع، دردسترس، شبانه‌روزی و رایگان است اشاره و در این خصوص نیز توصیه‌هایی مطرح شد.

کد خبر 113072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد