دشتی| دیدار روئسای جهاد کشاورزی و امور عشایر شهرستان با رئیس بهزیستی شهرستان دشتی

با مناسبت هفته بهزیستی روئسای جهاد کشاورزی و امور عشایر شهرستان با رئیس بهزیستی شهرستان دشتی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دشتی در این دیدار روئسای جهاد کشاورزی و امور عشایر شهرستان  ضمن تبریک هفته بهزیستی از خدمات ارزنده بهزیستی در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کردندو بر همکاری با بهزیستی و کمک به پیشبرد اهداف سازنده این مجموعه تأکید و برای تداوم و گسترش این همکاریها اعلام امادگی نمودند.

مراد زارع رئیس بهزیستی شهرستان دشتی ضمن تشکر از حضور این عزیزان از زحمات و تلاش های ارزنده و تعامل سازنده مجموعه جهادکشاورزی و امور عشایر شهرستان با مجموعه بهزیستی و خدمت رسانی به جامعه هدف بخصوص در توانمندسازی این عزیزان تقدیر و تشکر نمودند.

زارع افزود: ارائه خدمات تخصصی بهزیستی و توانمند سازی جامعه هدف در این مجموعه بدون همراهی و همکاری سایر نهادها و دستگاههای اجرایی و تخصصی امکان پذیر نخواهد بود و با توجه به اینکه تعداد از عزیزان جامعه هدف به اشتغال هایی مانند کشاورزی، دامداری، زنبورداری و ... اشتغال دارند و یا از عشایر غیور می باشند همراهی ارزشمند مجموعه جهاد کشاورزی و امور عشایر با بهزیستی در راستای اجرای طرح ها ی اشتغال زایی و توانمند سازی جامعه هدف قابل توجه و تاثیر گذار است.

کد خبر 112964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد