دیدار صمیمی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با جامعه هدف بهزیستی آذربایجان‌غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور امروز طی سفر به استان و در قالب اجرای طرح نشست صمیمی با جامعه هدف ۵۰۰ محله هدف در کشور با جامعه هدف بهزیستی استان آذربایجان‌غربی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی؛پروین محمدپوری در این رابطه گفت: طرح نشست با حضور معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در مرکز استان و با حضور معاونین سازمان بهزیستی آذربایجان‌غربی در شهرستان‌های استان برگزار شد.
وی تاکید کرد: معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور  از نزدیک و چهره به چهره با جامعه هدف بهزیستی آذربایجان‌غربی به دیدار و گفتگو نشستند.
وی ادامه داد: در طرح نشست صمیمی، جامعه هدف بهزیستی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و این مسائل جمع‌آوری شده و برای پیگیری و صدور دستورات لازم به استماع معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور رسید.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور پس از بررسی درخواست‌های مردمی جامعه هدف بهزیستی استان آذربایجان‌غربی، دستورات لازم را جهت حل مسائل و مشکلات صادر کردند.
محمدپوری تاکید کرد: تامین مسکن، رفع مشکلات درمانی و تامین اقلام مورد نیاز متقاضیان جامعه هدف از موارد مطرح شده در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور بود که دستورات لازم برای این موارد صادر شد.
وی اضافه کرد: نظیر همین برنامه نیز در شهرستان‌ها و مناطق جامعه هدف بهزیستی در قالب ظرفیت‌های اجتماعی، متقاضی دریافت کمک‌های موردی، درمان، اشتغال و مسکن بودند که پس از بررسی های لازم پاسخ مقتضی به آنها داده شد.
گفتنی است ملاقات مردمی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آذربایجان‌غربی با همراهی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیر کل و مسئولان بهزیستی استان برگزار شد.

کد خبر 112930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد