نظام بهزیستی وصیانت از جامعه هدف باید مستقل باشد

رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان با حضور در موکب خدمت رسانی و ستاد اداره کل بهزیستی استان ، ایام گرامیداشت هفته بهزیستی را به پرسنل این نهاد تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان با حضور در موکب خدمت رسانی و ستاد اداره کل بهزیستی استان ، ایام گرامیداشت هفته بهزیستی را به پرسنل این نهاد تبریک گفت .

رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان در نشست شورای اداری بهزیستی استان بیان کرد : کار بهزیستی بسیار سخت ولی پر اجر است ، نظام بهزیستی وصیانت از جامعه هدف باید مستقل باشد و باید سطح کلان کشوری این ساختار اصلاح شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری ضمن تقدیر از معدل خدمتی خوب بهزیستی استان گفت : افرادی که به بهزیستی مراجعه می کنند  بسیار ویژه و دارای مشکلات خاص هستند به همین جهت گفتمان تکریم در بهزیستی باید بسیار قوی تر باشد و گشاده رویی در پاسخگویی می تواند بسیار موثر باشد.

شریفی افزود : علیرغم دستاوردهای مهم حوزه بهزیستی همچنان در نگاه تیم مدیریتی و پرسنلی بهزیستی اشتیاق به خدمت بیشتر مشاهده می شود و این بسیار قابل تقدیر است .

وی تصریح کرد : تاکید به مدیریت مسائل اجتماعی می تواند به بهبود مسائل امنیتی استان کمک قابل توجهی کند و لذا استانداری کماکان در اولویت های تصمیم گیری خود بهزیستی را به عنوان نهادی تاثیر گذار خواهد دید .

عباسعلی اویسی نیز ضمن ارائه گزارش از خدمات بهزیستی اظهار داشت : توسعه خدمات در بهزیستی و دولت شهید رئیسی در بسیاری از موارد همتراز با چهار دولت می باشد .

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان ضمن انتقاد از وضعیت کمبود نیروی انسانی و مکانهای استاندارد تخصصی ویژه مراکز در بهزیستی استان تاکید کرد : تنها در صورتی به شرایط مناسب و حل مشکلات بهزیستی خواهیم رسید که شورای توسعه استان در طرح تفضیلی شهری تجدید نظر نماید و مانند سایر نهاد های خدمت رسان ، جانمایی و تخصیص زمین و فضا برای کاربری های بهزیستی فراهم شود .

اویسی با بحرانی خواندن وضعیت نیروی انسانی بهزیستی استان افزود : کمبود نیروی انسانی در بهزیستی استان تناسبی با حجم فعالیت های این نهاد ندارد و نیاز ویژه ای برای ترمیم نیروی انسانی و جذب نیروی متخصص وجود دارد که این مهم جز با نگاه ویژه امکان پذیر نیست.

کد خبر 112856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد