شهریار | دیدار صمیمی فرزندان شبه خانواده با مسئولین

اهدای گل و دیدار صمیمی فرزندان شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی با رئیس و مسئول اموراجتماعی بهزیستی شهرستان به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته بهزیستی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان تهران، همزمان با هفته بهزیستی، پسران فاقد سرپرست و بدون سرپرست موثر امیدبه زندگی تحت نظارت ضمن اهدای گل به دیدار ناصر نیک افشار رئیس اداره و علی اکبر پولیکی مسئول امور اجتماعی بهزیستی شهریار رفتند.

نیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهریار، در حاشیه این دیدار صمیمی ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی کوچک‌سازی، تخصصی کردن مراکزنگهداری فرزندان فاقد سرپرست و بدون سرپرست موثر، افزایش کیفیت خدمات و خانواده‌محوری را از سیاست‌های اصلی سازمان بهزیستی در اداره‌ مراکز شبه خانواده برشمرد و گفت: حضور فرزند در مراکز شبه خانواده در صورتی انجام می‌شود که به هیچ عنوان، امکان بازگشت یا حضور وی در خانواده‌ی بیولوژیک، خانواده‌ جایگزین یا وابستگان نسبی و سببی امکان‌پذیر نباشد.

وی در ادامه با اشاره به تغییر شرایط اجتماعی در سال‌های گذشته تصریح کرد: اکنون شاهد تغییرات عمیق و گسترده‌ اجتماعی بخصوص در نسل جدید هستیم که مدیران و مددکاران مراکز باید تلاش کنند ضمن حفظ اصول و ارزش‌ها، خود را با تغییرات اجتماعی و تربیت صحیح فرزندان هماهنگ کنند.

گفتنی است: در پایان این دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، قول مساعد در راستای هماهنگی و تهیه بلیط استخر در فصل تابستان برای فرزندان مرکز را دادند.

کد خبر 112652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد