۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷
شهرری | تقدیر از مدیر بهزیستی

در مراسمی با حضور مربیان، ورزشکاران توان یاب رشته پاراجودو و خانواده های وزشکاران از مدیر بهزیستی شهرستان ری تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت هفته بهزیستی طی مراسمی در ورزشگاه مقدم شهرری با حضور مربیان، ورزشکاران  توان یاب رشته پاراجودو و خانواده های وزشکاران از داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری به پاس همراهی و حمایت تیم پاراجودو توان یابان این شهرستان تقدیر شد.

داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری تبریک هفته بهزیستی و ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم گفت : جامعه افراد دارای معلولیت همه دارای استعداد های بالقوه ای هستند که باید کشف و در راستای توانمند سازی از آن بهره برد که یکی از این راه ها کشف و پرورش استعداد های ورزشی این افراد می باشد.

وی افزود : بهزیستی شهرستان برای ورزش افراد دارای معلولیت اهمیت خاصی قائل است چرا که ورزش هم در بحث توانمند سازی و هم جلوگیری از انزوا و روحیه شادی و نشاط بسیار موثر است.

مدیر بهزیستی شهرستان ری با اشاره به محدویت های بودجه ای این سازمان ادامه داد : ورزش افراد دارای معلولیت در دو بعد استعدادسنجی و ورزش همگانی و ورزش حرفه ای تقسیم بندی می شود که در این خصوص باید با نظارت اداره ورزش و جوانان، مجموعه های ذیربط از جمله ادارات و سازمانها و بخش خصوصی به این حوزه ورود کرده و حامی ورزشکاران دارای معلولیت باشند.

در پایان این مراسم خادم در دیداری صمیمانه با خانواده های ورزشکار توان یاب به گفتگو در مورد مسائل و چالشهای این عزیزان پرداخت.

کد خبر 112646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد