رئیس بهزیستی شهرستان طبس با بخشدار دیهوک دیدار کرد.

رئیس بهزیستی شهرستان طبس در دومین روز از هفته بهزیستی با بخشدار دیهوک دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان طبس به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی و در دومین روز از این هفته، حسینی رییس بهزیستی شهرستان با توکلی بخشدار دیهوک دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که با حضور محمدی مسئول نمایندگی دیهوک، طالب زاده مسئول امور اجتماعی و باقری مسئول امور توانبخشی بهزیستی شهرستان همراه بود، رئیس بهزیستی شهرستان ضمن تشکر از همراهی بخشدار دیهوک با برنامه های بهزیستی در این بخش به تشریح وظایف بهزیستی و ارائه گزارشی مختصر از مهمترین اقدامات بهزیستی شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت.

حسینی افزود: "سیاست سازمان بهزیستی همواره توسعه ی خدمات از طریق استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می باشد و در حال حاضر بهزیستی شهرستان آمادگی دارد در صورت اعلام آمادگی بخش خصوصی دیهوک نسبت به راه اندازی مراکز درمان اعتیاد و موسسات خیریه با امکان فعالیت در حوزه های حمایتی و آسیب های اجتماعی نهایت همکاری را بعمل آورد".

توکلی بخشدار دیهوک نیز ضمن تشکر از اقدامات سازمان بهزیستی در زمینه غربالگری های بینایی و شنوایی و ژنتیک و اقدامات و مداخلات تخصصی به منظور کاهش آسیبهای اجتماعی توسعه خدمات سازمان بهزیستی در بخش دیهوک را خواستار شد.

کد خبر 112626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد