نجف‌آباد| برگزاری رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی در شهرستان

همزمان با حضور رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور در استان اصفهان، رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی با حضور فرماندار ویژه شهرستان و روسای برخی از دستگاه‌های دولتی در بهزیستی نجف‌آباد برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی، در این دیدار رئیس بهزیستی شهرستان، برگزاری رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی را به منظور رسیدگی بهتر به اوضاع جامعه هدف بهزیستی دانست و افزود: در قالب ظرفیت‌سازی اجتماعی، مسائل جامعه هدف و گروه‌های آسیب‌پذیر مشخص شده تا بتوان به نحو احسن و موثر با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های دولتی به حل آنها پرداخت.

علیرضا قناعت‌کار افزود: تنوع خدمات بهزیستی به جامعه هدف، باعث شده تا دغدغه‌های بیشتری از مددجویان مشخص شود و در این باب تلاش بیشتری در رفع و حل مشکلات آنها صورت پذیرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد در ادامه ضمن استقبال از طرح ظرفیت‌سازی اجتماعی گفت: باور به توانمندی معلولان، حرکت خوبی است که در سال‌های اخیر بر آن تاکید شده و همچنان سعی بر این است تا جامعه هدف با حمایت حداکثری و استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌های دولتی به شکوفا شدن استعدادها و رسیدن به استقلال مالی و اقتصادی دست یابند.
 وی ادامه داد: این رویداد موقعیت مناسبی است تا بتوان ضمن لمس مشکلات مددجویان از نزدیک، با استفاده از همه ظرفیت دستگاه‌ها به حل مشکلات توانخواهان پرداخت.

قناعت‌کار گفت: در این رویداد به مسائل و درخواست‌های تعداد بالغ بر ۷۰ مددجو رسیدگی شد که با حضور روسای محترم دستگاه‌های نامبرده تا حد امکان مشکلات مددجویان مرتفع شد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با حضور علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در استان اصفهان، رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی با حضور مباشری فرماندار ویژه شهرستان، اسماعیلی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه، قناعت‌کار رئیس اداره بهزیستی، خودسیانی رئیس کمیته امداد، توشقانیان رئیس بنیاد مسکن، فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی، ابوطابی رئیس جمعیت هلال احمر، فرقانی رئیس اداره کار و جمعی از کارشناسان در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان نجف آباد برگزار شد.

نجف‌آباد| برگزاری رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی در شهرستان

نجف‌آباد| برگزاری رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی در شهرستان

نجف‌آباد| برگزاری رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی در شهرستان

کد خبر 112430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد