نشست خبری بهزیستی اسلام‌آبادغرب با اهالی رسانه

در اولین روز از هفته بهزیستی، نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها با حضور رئیس اداره بهزیستی و کارکنان اورژانس اجتماعی شهرستان اسلام‌آبادغرب، در محل سالن جلسات بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

صفری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام‌آبادغرب شرح کاملی از فعالیت‌های بهزیستی در سال گذشته و چهارماهه اول سال جاری شامل؛ افتتاح مراکز و مؤسسات مختلف در شهرستان در جهت خدمات‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی از معلولین تا بیماران روان، خدمات حمایتی و توانبخشی، میزان جذب مشارکت‌ها، اقدامات صورت‌گرفته در حوزه اشتغال و توانمندسازی خانواده‌ها، معرفی خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳، خط مشاوره ۱۴۸۰، خط ملی اعتیاد ۰۹۶۲۸ ارائه و به سؤالات اصحاب رسانه در خصوص فعالیت‌های بهزیستی، آسیب‌های اجتماعی، نیازمندی معلولان، پاسخ داد.

مرادی سوپروایزر اورژانس اجتماعی در ادامه‌ی این نشست، خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و شرح خدمات مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳، جامعه هدف، چگونگی ارائه خدمات به همشهریان و همکاری با ادارات و نهادهای شهرستان، نحوه ارجاع و پذیرش در مرکز و همچنین معرفی خط ۱۲۳ را برای حاضرین تشریح نمود.

در پایان صفری رئیس اداره اظهار داشت؛ این سازمان به دلیل وظایف سخت و سنگینی که بر عهده دارد نیازمند کمک و همراهی رسانه است و ضمن تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه‌ی اهالی رسانه نسبت به جامعه هدف بهزیستی از اصحاب رسانه قدردانی کرد.

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب نیز طی پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی را به مدیریت و کارکنان این نهاد تبریک گفت که متن پیام به این  شرح است؛
قطعا خدمات ارزشمند بهزیستی در راستای توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و بی‌سرپرست، اثرات ماندگاری خواهد داشت و نقش مهم آن بر کسی پوشیده نیست.
از خداوند متعال توفیق  و سلامتی همه کارکنان بهزیستی را که با سعه صدر و محبت به مددجویان خود خدمت‌رسانی می‌کنند خواهان و خواستارم.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 112424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد