رسانه| تنگستان| رئیس اداره بهزیستی شهرستان تنگستان:
۹۵ نفر توسط متخصصان ویزیت شدند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تنگستان گفت: تعداد ۹۵ نفر توسط متخصصان اردوی جهادی پزشکان در شهر اهرم ویزیت و دارو دریافت کردند که حدود ۲۵ میلیون تومان هزینه داروها بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، کارکنان بهزیستی شهرستان تنگستان شنبه ۳٠ تیرماه ۱۴٠۳ بمناسبت هفته بهزیستی، در ابتدای روز به زیارت شهدای خوشنام رفته و بعد از آن با حضور فرماندار و فرمانده سپاه امام‌علی(ع) شهرستان تنگستان زیارت عاشورا را قرائت کردند.

در همین راستا خدیجه جمالی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: بمناسبت شروع هفته بهزیستی، اردوی جهادی پزشکان متخصص و داروی رایگان، با همکاری شبکه بهداشت شهرستان تنگستان، سپاه امام صادق(ع) بوشهر، اداره بهزیستی شهرستان تنگستان در محل مؤسسه طلوع امید تنگستان برگزار شد.

رئیس بهزیستی شهرستان تنگستان با اشاره به شعار امسالِ هفته بهزیستی که «نهضت حسینی خدمت مردمی» نام‌گذاری شده است گفت: اداره بهزیستی شهرستان تنگستان در حال حاضر خدمات در حوزه‌های مختلف پیشگیری اجتماعی و توان‌بخشی به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

وی عنوان کرد: در خصوص آسیب دیدگان اجتماعی، از طریق اورژانس اجتماعی خدمات ارائه می‌شود و روند خدمات بهزیستی از پیش از تولد که شامل خدمات ژنتیک باشد تا زمان سالمندی در حوزه سالمندی نیز ارائه خدمت می‌کنیم.

جمالی با بیان اینکه در طول سال در حوزه پیشگیری، غربالگری بینایی و غربالگری شنوایی خدماتی را ارائه می‌دهیم، تصریح کرد: ارائه خدمت دوره‌های آموزشی، توانمندسازی مددجویان و معلولان است که امید داریم بتوانیم جامعه هدف خود را توانمند سازیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تنگستان عنوان کرد: توانمندسازی مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، سرمایه کار و تشکیل گروه‌های همیار در تأمین مسکن نیز از اقدام‌های خوبی است که از طریق پرداخت تسهیلات انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که ما در سطح جامعه داریم، امروز از ظرفیت جامعه پزشکی سپاه استفاده کرده و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان اقدام به خدمت خیرخواهانه پزشک متخصص و دارو رایگان در سطح شهرستان کرده‌ایم.

جمالی ضمن استقبال از اردوی جهادی پزشکان متخصص افزود: تعداد ۹۵ نفر توسط متخصصان در اردوی جهادی پزشکان شهر اهرم ویزیت و دارو دریافت کردند که حدود ۲۵ میلیون تومان هزینه داروها بوده است.

ارائه خدمات درمانی رایگان توسط بسیح جامعه پزشکان

محسن زنده‌بودی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با توجه به وظیفه ذاتی که دارد، یادآور شد: خدمات درمانی را در مناطق مختلف استان بوشهر ارائه می‌دهد که امروز بمناسبت هفته بهزیستی، خدمت مردم خوب شهرستان تنگستان شهر اهرم هستیم.

مسئول درمانی جامعه پزشکی سپاه امام‌صادق(ع) بوشهر بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی در طول چهار ماه گذشته خدمات زیادی را در قالب تیم‌های تخصصی توانسته ارائه بدهد.

وی تاکید کرد: یکی از اهدافی که بسیج جامعه پزشکی در سطح استان بوشهر به عهده دارد این است که تعدادی از افرادی که نیازمند این خدمات هستند به خاطر بُعد فاصله مکانی که با مرکز استان دارند و نمی‌توانند از خدمات در سطح مرکز استان استفاده کنند به وسیله اعزام تیم‌های تخصصی و تیم‌های عمومی خدمات را در محل زندگی افراد نیازمند ارائه بدهیم.

کد خبر 112390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد