پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت"هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی"

متن پیام به شرح زیر است:

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 "نگهداری از معلولین و توان خواهان و کودکان و بزرگانی که از سلامت جسمی برخوردار نیستند، یکی از بزرگترین صدقات و حسنات است. البته بهزیستی کشور، میدان دار این کار مهم است، اما من به همه ملت عزیزمان عرض می کنم؛ برای اینکه این کار سامان بگیرد، همه باید احساس مسئولیت کنند.
 مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

 نامگذاری 25 تیرماه در تقویم مناسبت های جمهوری اسلامی ایران به عنوان "روز بهزیستی و تأمین اجتماعی" و تعیین هفته ای برای یادآوری ضرورت بهبود سطح کیفی زندگی اقشار خاص جامعه، بیانگر اهمیت جایگاه این دو نهاد حمایتی است که به منظور تحقق عدالت اجتماعی، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی پدید آمده اند و در همین راستا از ارکان مهم توسعه و پیشرفت جامعه به شمار می روند.

تأکید اسلام به عنوان منادی عدالت اجتماعی و تصریح قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر توسعه حمایت های اجتماعی و کاهش فقر به منظور افزایش سطح رفاه شهروندان و گسترش فرصت های اشتغال و توانمند سازی منابع انسانی، بیانگر این مهم است که تأمین اجتماعی با بیش از یک قرن سابقه در کلیه کشورها از منظر اقتصادی و اجتماعی از اهمیتی روزافزون برخوردار بوده و به رکن اساسی در اقتصاد و اجتماع تبدیل شده است.

 اینجانب ضمن پاسداشت خدمات و تلاش های خدمتگزاران عرصه مقدس بهزیستی و تأمین اجتماعی، هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی را به تمام مسئولان و کارکنان خدوم و زحمتکش بهزیستی و تأمین اجتماعی شهرستان ایوان به ویژه مددکاران فداکار، مددجویان، مستمری بگیران و جامعه گرانقدر تحت پوشش این دو سازمان، تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت روزافزون همگان را در راستای آرمان های والای امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه)، و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله)، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

  حجت اله اکبری
 

کد خبر 112334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد