بهره مندی دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش از هزینه های تحصیلی / طرح مانا در مدارس البرز اجرا شد

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز با همراهی معاونین خود روز شنبه ۳۰ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران و اصحاب رسانه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیرکل بهزیستی البرز بیان کرد:در حال حاضر ۱۵۸ دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف از جمله دکترا هزینه های تحصیلی آنان بصورت کامل با توجه به دهک خانواده پرداخت می شود.

وی افزود:همچنین یک هزار و ۲۴۴ دانش آموز دارای معلولیت در استان البرز از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه در حوزه آسیب های اجتماعی استان البرز طی سنوات گذشته از رتبه داران بوده است برای مثال در حوزه خودکشی آمار بالایی برای این استان وجود داشت که همکاران ما با اجرای طرح پیشگیری از خودکشی در ۳۳ مدرسه و حدود ۳هزار نفر دانش آموز با همکاری بهزیستی و آموزش و پرورش استان تحت آموزش در این حوزه قرار گرفتند.

محمدی فلاح با عنوان اینکه حدود ۶۰ هزار نفر در فضاهای مجازی و تولید محتوا در بستر این محیط تحت این آموزش قرار گرفتند،اظهار داشت: اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان طرح مانا نام داشت که رویکرد آن آموزش مطالبه گری درست و شناسایی مسئله توسط خود نوجوانان بود و این یکی از طرح های موفّق انجام شده بود.

کد خبر 112285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد