از ١٢٠ کمپ ترک اعتیاد ۵١ مورد با استانداردهای لازم فعّال است

"وجیهه محمدی فلاح"مدیرکل بهزیستی استان البرز با همراهی معاونین خود روز شنبه ۳۰ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران و اصحاب رسانه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به نظارت کمپ‌های ترک اعتیاد گفت:با توجه به رشد قارچ گونه کمپ های ترک اعتیاد طرحی توسط بهزیستی تعیین و بازدید ها و نظارت هایی بر روی این مراکز انجام شد و از ١٢٠ کمپ فعّال در استان البرز با همکاری سیستم قضایی بخش قابل توجهی از این مراکز تعطیل شد و در حال حاضر ۵۱ کمپ ترک اعتیاد که استاندارد ها در آنها رعایت شده است فعّال هستند.

محمدی فلاح در ادامه گفت:ما تلاش های بسیاری در حوزه معتادان متجاهر انجام داده‌ایم که دستگاه های قانون گذار برای آنها قانون وضع کرده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: پنج مرکز نگهداری دراستان البرز برای نگهداری این افراد وجود دارد که چهار مرکز مخصوص آقایان و یک مرکز ویژه بانوان خدمت رسانی می کنند.

محمدی فلاح گفت: از سال گذشته کمیسیون ماده ۲۶  که از لحاظ قانونی مربوط به صدور مجوزها است و در فضای نظارتی تعریف می‌شود هر دو هفته یکبار این کمیسیون برگزار شد تا از کم کاری ها جلوگیری شود.

این مقام مسئول تصریح کرد:کمپ های ترک اعتیاد بر اساس شاخص های تعیین شده به سه سطح تقسیم شدند،سطح سه که با دستور دستگاه قضایی تعطیل شد و در سطح دوم نیز فرصت دو ماهه داده شد که شاخص ها را رعایت کنند و به سطح یک برسند.

کد خبر 112282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد