پیام مدیرعامل جامعه نابینایان و کم‌بینایان استان مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی 

سیدمهدی مسلمی جورجاده، مدیرعامل جامعه نابینایان و کم‌بینایان استان مازندران با انتشار پیامی، چهل و چهارمین سال تاسیس سازمان بهزیستی را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

 بنا به فرموده امام علی( ع) بزرگ مددکار عالم؛ نیازهای مردم به شما نعمتی از سوی خداوند بر شماست پس آن‌ها را غنیمت شمارید. ( غررالحکم ج۲_ ص ۵۳۷)

خدمت در بهزیستی، گام برداشتن در راستای ارتقاء شاخص‌های رفاه و سلامت اجتماعی است و تحقق کامل سلامت اجتماعی تنها با احساس مسئولیت اجتماعی و اجماع همگانی اعم از مردم، مسئولان، دستگاه‌های مختلف و اصحاب رسانه امکان‌پذیر خواهد بود.

 اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی و با تأکید بر شعار "برای مردم _ برای به زیستن" روز و هفته بهزیستی را به همه همکاران صبور و متخصص، جامعه هدف معزز، خیرین سخاوتمند، سمن‌ها، شرکای اجتماعی همیشه همراه بهزیستی، اصحاب گرانقدر رسانه و همه مهرورزانی که برای مردم در راه به زیستن گام برمی‌دارند، تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیق روزافزون ایشان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله توام با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری  (مدظله‌العالی) خواستارم.

سیدمهدی مسلمی جورجاده 

مدیرعامل جامعه نابینایان و کم‌بینایان استان مازندران

کد خبر 112250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد